Agiemas's FotoPage

By: Agie Mas

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Tuesday, 30-Dec-2008 04:41 Email | Share | | Bookmark
BISKUT



Tuesday, 30-Dec-2008 04:09 Email | Share | | Bookmark

A'kum.... salam perkenalan dan salam Maalhijrah.. yg sebenornya lamadah saya intai-intai kawan-kawan punya rumahni...masuk rumah orang ni..keluar rumah orang tu...masuk rumah orang tu...keluar rumah orang sana...tapi tuan rumah tak tahu siapa kita ni....macammana nak tahu kalau kita masuk tak beri salam...pastu masuk senyap-senyap...nasib baik diorang tak kata kita pencuri ke ..perompak....kalau tak naya....yang sebetulnya lama dah nak hulur salam perkenalan kat semua ..tapi tak tahu macam mana nak buat fotopages sendiri...penghabisnya sebab nak sangat buat..my loving husband pun tryla....godeh-godeh komputer ni...cari camne nak buatkan fotopages...dan akhirnya dia berjaya....wah seronok tu.....tapi rumah kita ni tak siap sepenuhnya....banyak yang tak ada...almaklumlah rumah baru siap....nak menghias tak pandai lagi , jadi kenalah belajar pelan-pelan....

Kalau nak tahu rumah sapa yang kena ceroboh tiap hari....sapa lagi kalau bukan kak hanieliza kita tu...bukannya apa ...masa mula-mula bertandang...rumah tulah yang saya masuk...pastu banyak pulak hidangan menarik...kita pun apa lagi sebab teringin sangat ...hari ni ambik satu resipi balik rumah try....wah menjadi lah pulak...esoknya ambik yang lain try lagi ...wah jadi lagi....lagi seronok....lusa try lain pulak .....pun ok...lama-lama bila tringin nak buat sesuatu saya pun bukak pintu rumah kak liza..dengan tak bagi salam , tak minta izin...kita main ambikje....mintak ampun mintak maaf ye kak...dan mintak halal....bukannya apa , resepi yang akak bagi walau pun tak nampak muka , tak dengar suara,,,tapi dari susunan resepi dan cara -cara nya membuatkan saya rasa akak ada depan saya mengajar..langkah demi langkah dan mudah difahami...terima kasih bebanyak kak ye.....


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net